FT Aino Korrensalo luennoi Kemin kulttuurikeskuksen pienessä auditoriossa aiheesta ”Mikä on soittemme tulevaisuus? Ennallistamista, virkistyskäyttöä vaiko kaivosvarauksia?”
keskiviikko 03 joulukuu 2025, 17:00 - 18:00
Osumat : 109
luoja Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

kutsu.jpg

 

Kemin Seudun Luonnonsuojeluyhdistys

Ote yhdistyksen jäsenkirjeestä 3/2025 eli kutsu Xenuksen jäsenille

Keskiviikkona  3.12.2025 klo 17.00 tulee kemiläislähtöinen suotutkija, FT Aino Korrensalo Kemin kulttuurikeskuksen pieneen auditorioon luennoimaan meille aiheesta ”Mikä on soittemme tulevaisuus? Ennallistamista, virkistyskäyttöä vaiko kaivosvarauksia?”  

Luento järjestetään yhteistyössä Kemin kaupunginkirjaston kanssa. Tilaisuudessa on jouluhenkinen kahvi-/tee-/glögitarjoilu.

Lämpimästi tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan soittemme tilasta ja tulevaisuudesta!

Heti Aino Korrensalon luennon ja siihen kuuluvien keskustelujen jälkeen eli

keskiviikkona 3.12.2025 klo 18.00 alkaen pidämme samassa tilassa yhdistyksemme sääntömääräisen syyskokouksen, joka kuten luentokin on kaikille avoin ja maksuton.

Lämpimästi tervetuloa!

Kemin Seudun Luonnonsuojeluyhdistys ry

Aimo Tervahauta,  puheenjohtaja             Hilkka Lipponen, sihteeri

Yhdistyksen kotisivun tapahtumakalenteri: https://www.sll.fi/keminseutu/tapahtumat/?tapahtumahaku-arkisto_q=