
Kemin Seudun Luonnonsuojeluyhdistys
Ote yhdistyksen jäsenkirjeestä 3/2025 eli kutsu Xenuksen jäsenille
Keskiviikkona 3.12.2025 klo 17.00 tulee kemiläislähtöinen suotutkija, FT Aino Korrensalo Kemin kulttuurikeskuksen pieneen auditorioon luennoimaan meille aiheesta ”Mikä on soittemme tulevaisuus? Ennallistamista, virkistyskäyttöä vaiko kaivosvarauksia?”
Luento järjestetään yhteistyössä Kemin kaupunginkirjaston kanssa. Tilaisuudessa on jouluhenkinen kahvi-/tee-/glögitarjoilu.
Lämpimästi tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan soittemme tilasta ja tulevaisuudesta!
Heti Aino Korrensalon luennon ja siihen kuuluvien keskustelujen jälkeen eli
keskiviikkona 3.12.2025 klo 18.00 alkaen pidämme samassa tilassa yhdistyksemme sääntömääräisen syyskokouksen, joka kuten luentokin on kaikille avoin ja maksuton.
Lämpimästi tervetuloa!
Kemin Seudun Luonnonsuojeluyhdistys ry
Aimo Tervahauta, puheenjohtaja Hilkka Lipponen, sihteeri
Yhdistyksen kotisivun tapahtumakalenteri: https://www.sll.fi/keminseutu/tapahtumat/?tapahtumahaku-arkisto_q=